FCK Modern World

Technofób informatikus küzdelme a virtuális világok(szgép, TV, könyvek) ellen

2. nap és még mindig tart.

2016. november 24. 08:06 - fckmodernworld

Szerda. Otthonról dolgoztam. Semmi izgalmas nem történt, napközben ügyeket is kellett intéznem. 

Este vetítésre mentem, egy híres magyar hegymászó tartott előadást kalandjairól, 8000+os csúcsok megmászásáról. Lenyűgöző és inspriáló volt. Ő egy igazi kalandor, nem szeret zárt térben aludni, nem szeret ülni, és semmit nem csinálni. Stoppolva járja végig Európát, vagy Indiában lakik egyedül, barlangokban élve mint valami remete, ugyan mindegy. Keresi az élet értelmét, hogy miért van itt, ki önmagas, és hasonló sprituális dolgok. Példakép szerű alakot vízionálok, ő közel áll hozzá. 

Nem mindegy milyen példaképeket választunk. Nekem a kalandorok, világjárók, hegymászók, akik tűzön vízen át járnak kelnek, mindenen keresztül, adrenalinra, eseményre, élményre vadászva. Ez az ami elkezdett engem is éltetni. 10-en évesen nem gondoltam volna hogy ilyen leszek, hiszen akkor meghunyászkodó, nyugodt, biztonságra törekvő voltam. Azóta  ez megfordult. A biztonságra törekvés maga az élet halála. 

A vetítésen 8000+os csúcsok szerepeltek, legbelül tudom, hogy ki fogok menni a Himalájába, megpróbálni egy nagyobb csúcsot. Olyan vonzalmat érzek iránta, ami később csak fokozódni fog. Nyáron kinnt voltam az Alpokba, az is lenyűgöző volt. 30 nap egyedül, hegyet mászva. Életem megváltozott annak hatására, úgy érzem 7000-8000-es hegyek között még nagyobb lenne az eufória. 

Vetítés után tanácstalanul bolyongok egyedül a városban. Céltalanul, és mindenféle vágy nélkül bolyongok. Ördögi körben vagyok, nem akarok alkoholt inni, vagyis nem így egyedül, magányosan. Így viszont zárkózott vagyok, nem ismerkedek könnyen stb, nem beszélgetek emberekkel. 

Este hazajutok, kb 10órára. Két lehetőségem van, vagy dolgozok, vagy sportolok. Kimentem volna megint a Margitszigetre, egy körre, de most valamiért a munkát választottam. Kis lemaradás van, gondoltam lehozom. Nem tudom miért választottam a munkát, talán néha arra is kell koncentrálni, hiszen az az eszköz ami által megnyílnak később a kapuk. Ami által később világot lehet majd járni, hegyeket mászni, motorozni jó motorokon, eszköz arra hogy kinyíljon a világ, és más, jobb emberré vállj. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fckmodernwolrd.blog.hu/api/trackback/id/tr1511994566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása