FCK Modern World

Technofób informatikus küzdelme a virtuális világok(szgép, TV, könyvek) ellen

23.nap

2018. július 15. 09:48 - fckmodernworld

Balaton-átúszás

Reggel korán indulok, 3 ismeretlent viszek ki az úszás helyszínére. Jó arcok, mint általában a telekocsisok többsége. Ez is nyitottság kérdése, meg kalandvállalás kérdése hogy elvállalod-e hogy idegenekkel mész bizonyos utakra, összezárva egy kocsival.

Reggel félek hogy mi lesz, első komolyabb nyíltvizi úszásom. A felhívás eltanácsolt eléggé, én mégis itt vagyok. A szervezés nagyon jó. Bennt elég durva, néha hullámmedence szintű hullámok várnak. Sosem voltam még így nyílt vizen, a közepén elég érdekes érzés. Félelmetes, néha ijesztő, így hullámokkal együtt. A végén monoton, lélelkvesztő, fájdalmas, hosszadalmas 4 órás úszás. Nehéz, de beértem.

Balatonfüreden még beugrok egy bnőmhöz, és strandolás megy estig. Aztán vele hazamegyünk. Nagyon fáradtan érek haza, jól esik aludni. 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fckmodernwolrd.blog.hu/api/trackback/id/tr2114113887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DerekM · http://sslc.blog.hu 2018.07.16. 13:58:21

Hajrá, sosem mennék Balaton átúszásra.

fckmodernworld 2018.07.18. 05:51:51

@DerekM: Szia! Hát sose többet mégegyszer szerintem... :) Megnéztem a blogodat, épp ellentétes az enyémmel. Ezt a Second life-s dolgot sose értettem, azt megértem hogy valaki virtuális világokba vágyik, de miért épp olyanba amibe a reális világ másolata. Ha virtualitás, akkor én azt preferálnám ami teljesen elüt a valóságtól, sárkányok, misztikum, fantasy, stb.
süti beállítások módosítása