FCK Modern World

Technofób informatikus küzdelme a virtuális világok(szgép, TV, könyvek) ellen

2018 nyár elvonó-kúra 2.nap

2018. június 18. 19:34 - fckmodernworld

Unatkozok, így jobb híján sokmindenre van időm, olyasmi dolgokra amit eddig halasztottam, nem csináltam meg. Kb 10-15 dolgot beszerzek/megoldok amire eddig nem volt időm. Most esik le hogy a kezdődik a foci-VB. Istenem, ez így nehéz lesz. Az otthoni meccsnézés szóba se jöhet a kúra során. Néhány meccset viszont meg fogok nézni valamely belvárosi kocsmában, ez kimozdulás egyben, szocializáció is.

Kaptam felajánlást hogy menjünk hegyet mászni hétvégén Szlovéniába, jobb híján megyek, mivel más programom nincsen. Olyan vagyok mint egy gyerek, aki minden felvetődő programra igent mond kb. 

Éjszaka nehezen megy az elalvás, majdnem megszegem a fogadalmat és bekapcsolom a TV-t hogy segítsen elaludni. De ehelyett saját fantáziavilágomba menekülök, egy olyan világba ahol egy koboldkirály vagyok, akinek nagy hatalma van, kb egy intésére városokat emelnek a semmiből, vagy pusztítanak el örökké. Ez a szerep menekülés a valóság elől, amiben ugyanis a egy súlytalan senki vagyok. 2018 nyarának egyik célja, hogy ebből a súlytalan valakiből egy magával elégedett VALAKI legyen. 

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fckmodernwolrd.blog.hu/api/trackback/id/tr5014056628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lusuka · erettsegitetelek.com 2018.06.19. 00:21:29

Nagyszerű pénzkereseti lehetőségek, fotózással, forditással, sorozat és kép feltöltéssel, facebook profillal és minden mással: www.internetespenzkereses.info/
süti beállítások módosítása