FCK Modern World

Technofób informatikus küzdelme a virtuális világok(szgép, TV, könyvek) ellen

22.nap

2018. július 15. 09:42 - fckmodernworld

Kiderül hogy lesz balaton-átúszás holnap, elkezdek izgulni. Az tanácsolják hogy csak nyílt vizi úszók induljanak a hullámzás miatt, és csak tapasztaltabb. Haver le is mondja a dolgot. Nekem meg már telekocsis útitársaim vannak, így muszáj mennem holnap. Délelőtt futok kicsit a margitszigeten, aztán kis napfény eső. Délutánra program van, haverommal és egy barátjával megyünk a Mátrába motorozni.

A mátrai motorozás életem egyik legszebb élménye volt, gyönyörű, kanyargós, erdei utak, látványos az egész, és élvezetes. Nagyon jól tettem hogy elmentem. Parádsasváron sportmotorosok sokasága van, versenyszerűen ropják a jó utakat, nyüzsög az egész vidék tőlük. A motoros szubkultúra nagyon érdekes egy réteg, tetszik hogy valamennyire én is beletartozok. Fáradtan érek haza, másnap Balaton-átúszás.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fckmodernwolrd.blog.hu/api/trackback/id/tr5414113873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása