FCK Modern World

Technofób informatikus küzdelme a virtuális világok(szgép, TV, könyvek) ellen

A nagy utazás 0.rész.

2018. szeptember 30. 04:33 - fckmodernworld

Újra megvan az az érzés, az a bizonyos.... Két hónapja érzem ezt a kietlenséget, munkám nincs, életem az kb mocsárban áll... Áll, nehezen megy, a mai nap pl csak filmeket néztem online játék közvetítéseket. Ennyi. Sokszor belövöm gépet, bár nem állandóan azt csinálom, életem kritikus részeiben igen. Az utóbbi hónapokban megengedtem magamnak, sikerült lefogyni, vannak sikereim nőknél, magabuiztosság stb. Úgy gondoltam jár, hogy esténként a gép előtt tölstem az estéket. De most elég, életem sivár, és kaland nélküli így.

Elkezdem az októberi Nagy utazást, egész októberben nem akarok gépezni, tvzni, max néha kommunikáció barátokkal, és ennyi. Ennyi. 

Power off. 

Az októberi nagy utazás elkezdődik. Félek, és aggódok, a nehezebb utat választom. Jó érzés, rég éreztem ilyet. Jó érzés mást érezni mint a biztonság, és a megszokott élet.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fckmodernwolrd.blog.hu/api/trackback/id/tr6014272051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása