FCK Modern World

Technofób informatikus küzdelme a virtuális világok(szgép, TV, könyvek) ellen

2. nap kívül a városon

2019. március 04. 18:21 - fckmodernworld

Sikerült még egy nap. Élvezeteket sokszor nehéz nyerni a nagyvároson, Pesten belül. Nem is vágytam rá. Szinte egész nap kinnt voltam, ásványgyújtő túrán hasítottuk a sziklákat. Folyt a vér, repkedtek a szikrák, előkerültek a drágakövek. Kemény munka, nagyon nagy élmény volt találni is élőben értékesebb kristályokat. Este ugyanúgy, kinnt voltam a semmi közepén. Éjszaka bolyongtam, egyedül a sötétben. 

Lényeges dolgok nem történtek. Érdekes a merő kontraszt a nagyvárosi élvezetek, és a városon kívüliek között. Talán ez a modern ember egyik legnagyobb feladata? Megtalálni az egyensúlyt, a technikai innovációk, nagyvárosi lét, és a természet között? 

Talán igen. Az se jó ha az ember vademberként kinnt van, és csak a természetben él. Egy vadember lesz. Éltem néha így, furcsa érzés. Nagy terek, szabadság, de valami hiányzott. Tudtam hogy nem sokkal arrébb a nagyvárosi élet pezsgő élete zajlik, mindez nélkülem. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fckmodernwolrd.blog.hu/api/trackback/id/tr7314668117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása